Hledáme kolegu: Brand manager

linkedin-1128x191-opt

Jsme rodinná, rychle rostoucí firma, která vznikla v roce 2017 a během 5 let jsme se stali leaderem na trhu v oblasti prémiové kojenecké výživy ve střední Evropě. Dbáme nejen na top kvalitu našich produktů, ale také na rychlost a preciznost našich služeb a díky tomu jsme se stali love brandem pro naše zákazníky. Naše značky Kendamil, Good Gout, Salvest, Ella´s Kitchen a Beginnings si naši zákazníci zamilovali nejen díky své nejvyšší možné kvalitě, ale také díky našim službám a komunikaci. Díky naší flexibilitě dokážeme reagovat na aktuální situaci, nacházíme velmi rychlá řešení a tím získáváme stabilitu na trhu.

Stále rosteme a posouváme se dál, a proto pří cestě za naším úspěchem dáváme rádi příležitost proaktivním, šikovným motivovaným lidem. Talent našich zaměstnanců dokážeme ocenit a vážíme si každého našeho zaměstnance/člena, jelikož společně tvoříme skvělý tým, jsme srdcaři.

Vítáme jakékoli nové nápady a řešení, která jsou nám často vytvářena na míru a proto dokážeme ocenit šikovné talenty…ti se u nás rozhodně neztratí!

Aktuálně do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici „brand manager“, který nám pomůže k dalšímu růstu a rozvoji vztahů s našimi klienty. Garantujeme Ti skvělý tým, pozitivní přístup a skvělé prostředí v centru, v našich nových kancelářích u metra Smíchovské nádraží.

Náplň práce:

  • Starost o svěřenou značku BIO kojenecké výživy
  • Spolupráce na tvorbě portfolia, vývoj nových produktů, komunikace v AJ se zahraničním výrobcem
  • Správa marketingového budgetu svěřené značky
  • Vytváření a realizace marketingových akcí, kampaní, plánů a podpora prodeje – online, offline
  • Úzká spolupráce s obchodním oddělením, zákaznickým servisem, logistikou, právním oddělením
  • Spolupráce s externími agenturami, dodavateli služeb
  • Plánování zásob
  • Kompletní starost o produktové portfolio značky – od uvedení na trh až po delistování vybraných položek (grafika, obaly, překlady registrace, legislativa atd ve spolupráci s ostatními odděleními)
  • Monitoring konkurence.

Požadujeme:

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (úzká denní komunikace s výrobcem),
  • 2 roky zkušenost na obdobné pozici – brand marketing, trade marketing
  • Inovativní a proaktivní přístup; cit pro detail
  • Jste aktivní, pečlivá/ý, zodpovědná/ý a máte zcela samostatný přístup k práci
  • Chuť a motivaci pracovat, učit se novým věcem a dále se vzdělávat
  • Převzetí plné zodpovědnosti za značku, projekt
  • Zvládání sebeorganizace i organizace jiných, smysl pro systém a pořádek
  • Dobrý časový management, rychlost a flexibilita, odolnost vůči stresu
  • Suverénní a autentický komunikační projev
  • Uživatelská práce s MS office

Nabízíme:

  • Kompletní zaškolení a podporu seniorních kolegů
  • Práci pro rodinnou firmu, kde prodáváme jenom to, čemu sami věříme
  • Zaměstnanecké slevy
  • Kancelář v Praze (Smíchov) s dobrou dopravní dostupností
  • Příjemné pracovní prostředí – vlastní notebook, telefon, neformální atmosféra
  • Po zapracování možný home office po dohodě s nadřízeným
  • Nástup možný ihned
  • Plně hrazená multisport karta (po zkušební době)
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days ročně
  • Možnost osobního i profesního růstu
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva nebo práce na živnostenský list

Váš životopis prosím zasílejte na: kariera@healthacademy.cz

Kontaktní osoba: Barbara Podlahová

Telefon: 725 324 893