Hledáme kolegu: Asistent/ka ředitele

linkedin-1128x191-opt

Jsme dynamicky se rozvíjející rodinná firma, založena v roce 2017, která chce druhým nabízet jen to, čemu sama věří. Najít produkty, které by toto očekávání splňovaly a které bychom si sami kupovali, ale nebylo vůbec jednoduché. Spokojená bříška miminek jsou to, proč nás naše práce baví, co nám dává smysl a co nás posouvá dopředu.Jsme exkluzivní distributor prémiové dětské výživy značek Kendamil, Good Gout, Salvest, Ella´s Kitchen a Beginnings. Tyto značky jsou výjimečné svou kvalitou složení a také velkou oblíbeností na českém a slovenském trhu. Značka Kendamil je v současné době jednou z nejprodávanějších značek na trhu on-line.

Aktuálně do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici „asistent/ka ředitele“, který/á nám pomůže k dalšímu růstu a rozvoji vztahů s našimi klienty. Garantujeme skvělý tým, pozitivní přístup a skvělé prostředí v centru, v našich nových kancelářích u metra Smíchovské nádraží.

Co budete dělat?

  • Administrativní činnost a zajišťovaní agendy pro ředitele a management
  • Zápisy z jednání, next steps, hlídání termínů
  • Připravovat rešerše, tabulky, analýzy, prezentace, nabídky
  • Komunikace s kolegy napříč společností
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Samostatné projekty a odpovědnosti
  • Zástup dovolené
  • Zařídit/zjistit cokoliv co je potřeba dle pokynů nadřízeného

Co je potřeba k tomu, abyste tuto práci zvládl/a?

  • Chuť a motivaci pracovat, učit se novým věcem a dále se vzdělávat
  • Zvládání sebeorganizace i organizace jiných, smysl pro systém a pořádek
  • Dobrý časový management, rychlost a flexibilita, odolnost vůči stresu
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, loajalita, pozitivní a proaktivní přístup
  • Nebát se zeptat, nevzdávat se, poučit se z chyb
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Uživatelská práce s MS office
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (častá komunikace s obchodními partnery)
  • Pozice vhodná i pro absolventa/ku

Co nabízíme?

  • Možnost seberealizace, příležitost hodně se naučit
  • Možnost osobního i profesního růstu
  • Mobilní telefon a notebook
  • Zaškolení a podporu kolegů
  • Zaměstnanecké slevy
  • Možnost vzdělávacích kurzů
  • Plně hrazená multisport karta (po zkušební době)
  • Možnost home office po zkušební době
  • 25 dní dovolené
  • 3 sick days
  • Nástup možný ihned
  • Typ pracovního poměru: plný úvazek
  • Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou
  • Typ smluvního vztahu: HPP nebo IČO

Váš životopis prosím zasílejte na: kariera@healthacademy.cz

Kontaktní osoba: Barbara Podlahová

Telefon: 725 324 893